Stichting Circulo

Brengt de kracht van mensen samen

Stichting Circulo is opgericht door en voor buurtbewoners uit stadsdeel Drents Dorp in Eindhoven. Circulo wil buurtbewoners, op een laagdrempelige manier, met elkaar verbinden door middel van activiteiten en evenementen in de buurt. De stichting is in het leven geroepen om te laten zien dat Drents Dorp een gezellige, veilige en sociale buurt is om in te wonen. Een buurt waar mensen elkaar kennen, aandacht hebben voor elkaar, zorgen voor elkaar en waar ze elkaars talenten en kwaliteiten waarderen en versterken. Dat maakt het zo leuk om deel uit te maken van de buurt. Iedereen is welkom, ook de bewoners buiten Drents Dorp. Samen zorgen wij voor een gezellige, veilige en sociale buurt.

’t Cirkeltje
Kootwijkstraat 33, Eindhoven

Waarom weggooien als iemand anders er blij mee is? ’t Cirkeltje is de deelwinkel voor ieders portemonnee. Gebruikte kleding, speelgoed, huisraad en kleine meubels worden ingezameld en voor een klein bedrag verkocht. Tijdens het shoppen kan er een lekker kopje koffie of thee genuttigd worden met de vrijwilligers en andere buurtbewoners. Je kunt bij ’t Cirkeltje ook deelnemen aan (creatieve) workshops en diverse evenementen.

Heb je zelf thuis nog artikelen liggen die niet meer gebruikt worden? Dan kan je deze afleveren tijdens de openingstijden.

Dinsdag: 10:00 – 14:00
Donderdag: 10:00 – 14:00
Zaterdag: 10:00 – 16:00

D13
Doesburgstraat 13, Eindhoven

Bij D13 staat de ontmoeting tussen buurtbewoners centraal. Iedereen is welkom om gezellig een kopje koffie of thee te komen drinken. Buurtbewoners ontmoeten elkaar door deel te nemen aan diverse evenementen en activiteiten. Een van die activiteiten is dat buurtbewoners samen kunnen koken en dineren.

D13 heeft ook een buurtwerkplaats. Hier kan iedereen zijn fiets of kleine meubels laten repareren voor een kleine vergoeding. Ook worden hier (klus)workshops gegeven. Geïnteresseerd? Kom dan gerust eens kennismaken!

Dinsdag: 10:00 – 14:00
Donderdag: 10:00 – 14:00

Urban Sportpark Eindhoven
Elburglaan 53, Eindhoven

Het Urban Sportpark Eindhoven staat vol in ontwikkeling en wij zijn hierbij betrokken. Het Urban Sportpark is een openbaar sportpark met urban sporttoestellen waar iedereen vrijblijvend gebruik van mag maken. Het park bevat op dit moment de onderdelen Calisthenics en Survivalrun. De komende jaren zal het park uitgebreid worden met onder andere fietscross, freerunning en BMX sporten.

Op maandagavonden om 20:00 uur traint de Survival Run groep. Wil je een keer kennis maken met deze sport? Sluit dan gerust een keertje aan!
Actuele informatie over de activiteiten op het Urban Sportpark vind je op de Facebookpagina.

Openingstijden
24/7: de sporttoestellen zijn altijd te gebruiken. De groepen die gereserveerd hebben, hebben voorrang op individuele sporters. Maar meestal is er ruimte voor iedereen!

VOLG ONS VIA:

CONTACT GEGEVENS: