Op 30 juni aanstaande zal de eerste editie van D13 Festival plaatsvinden. Van 14:00 tot en met 20:00 is iedereen welkom aan de Doesburgstraat 13 in Eindhoven. Gedurende de dag wordt er live muziek verzorgd door een DJ en is er meer dan genoeg vertier voor jong en oud. Zo krijgen de jonkies de mogelijkheid om een sprongetje te wagen op het springkussen of om zich te laten schminken in de kidshoek. Daarnaast is er ook een kleurplatenwedstrijd waarbij er leuke prijzen zijn te winnen! De winnaar van de kleurplatenwedstrijd zal om 19:30 worden uitgeroepen. Stichting Circulo zal verschillende stands  faciliteren waarbij er kennis gemaakt kan worden met de stichting en haar activiteiten.

Gedurende de dag is er de mogelijkheid om een frietje en/of snackje te halen bij de frietenkraam, daarnaast is er ook meer dan genoeg keuze uit een van de verschillende non-alcoholische dranken. Voor het eten en drinken zal er een kleine(!) vergoeding worden gevraagd dus vergeet geen contant geld mee te nemen. Wil jij nog kans maken op een gratis frietje? Zet jezelf op aanwezig op het Facebookevent!

Dit jaar wordt het eerste D13Festival gerealiseerd door stichting Circulo in samenwerking met studenten van de minor Your Future Work.

Stichting Circulo hoopt jou de 30ste te zien aan de Doesburgstraat 13!